SSMH i FFOS provode istraživanje o informacijskim potrebama mladih

Mimladi.hr | 1 min | 25.11.2020

Kako bi što bolje prepoznali informacijske potrebe mladih koji se bore s nezaposlenošću, u sklopu projekta “mimladi.hr - novo lice naslovnice”, Svjetski savez mladih Hrvatska (dalje: SSMH) u suradnji s Filozofskim fakultetom Osijek provodi online istraživanje za 1 500 mladih osoba u dobi od 15 do 30 godina.

 

Cilj projekta je stručnim edukacijama osposobiti medijske djelatnike koji će stručnim i kvalitetnim medijskim objavama podići svijest o problemima, potrebama i mogućnostima mladih te im pomoći pri zapošljavanju. Projekt “mimladi.hr - novo lice naslovnice” prijavljen je na natječajni poziv Mediji zajednice - potpora socijalnom uključivanju putem medija, faza I. Ministarstva kulture i medija, a sufinanciranog je iz Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020..

 

Stoga će se istraživanjem ispitati informacijske potrebe s kojima se susreću mlade osobe koje su u potrazi za zaposlenjem, a rezultati istraživanja koristit će se u pripremi stručnih edukacija za medijske djelatnike kako bi bili obučeni i spremni odgovoriti na iskazane potrebe.

 

Također, rezultati istraživanja pomoći će medijskim djelatnicima pri pisanju članaka i snimanju podcast emisija kako bi sav medijski sadržaj koji će biti objavljen kroz projekt odgovarao na informacijske potrebe koje su iskazane prilikom istraživanja.

 

SSMH poziva sve mlade osobe od 15 do 30 godina da ispune anketu i tako pomognu osobama koje provode projekt u što boljem razumijevanju potreba mladih, što je prvi korak ka poboljšanju položaja za nezaposlene mlade osobe. Anketu možete ispuniti ovdje.



______________________________________

Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost Svjetskog saveza mladih Hrvatska.

Mimladi.hr

Uključi se u rad portala mimladi.hr! Piši o aktualnim zbivanjima u kulturi, poduzetništvu i politici. Raspravljaj o
filozofskim postulatima i pitanjima od javnog interesa. Potiči odlučnost među mladima i pomozi stvarati generacije koje su obrazovane o svijetu oko sebe.

Pročitaj više:

Započeo Probni popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021.

Saznajte najbitnije informacije o početku Probnog popisa stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. koji prethodi samom Popisu 2021. i koja je njegova uloga za društvo.

Disruptivni poslovni modeli i njihovi policy problemi

Pojavom novih tehnologija na tržište nadiru i tzv. disruptivni poslovni modeli. Zašto su disruptivni i s kakvim se regulatornim problemima suočavaju? Saznajte u članku.

Očekivanja ubijaju

„Kada imaš očekivanja, pripremi se na razočaranje.“ – Ryan Reynolds

Prilike za mlade u EU - prvi dio

Što članstvo Hrvatske u Europskoj uniji znači za mlade i kakve mogućnosti im otvara? Doznajte u članku! 

Ovaj tjedan u bioetici: 22. 2. 2021. - 28. 2. 2021.

Saznajte više o prvom slučaju eutanazije u Peruu, povećanju medicinski potpomognutih samoubojstava u Švicarskoj te novoj aplikaciji za otkrivanje boli u bolnicama. Također, donosimo i vijesti o uzgoju organoida mozga u laboratoriju te o curenju podataka o zdravlju gotovo 500 000 pacijenata u Francuskoj.

Pero ® – tvrtka koja se bavi proizvodnjom sredstava za čišćenje bez otrovnih kemikalija

pero® je baš za vas ako ste već umorni od sredstava za čišćenje koje imaju štetne sastojke i želite prijeći na proizvode koji neće štetiti vama, vašoj obitelji i prirodi. Više o samome brendu, njihovim proizvodima i o tome kako je sve krenulo, saznajte u nastavku članka. 


Pogledaj još iz povezanih kategorija: