mimladi

SSMH i FFOS provode istraživanje o informacijskim potrebama mladih





Kako bi što bolje prepoznali informacijske potrebe mladih koji se bore s nezaposlenošću, u sklopu projekta “mimladi.hr – novo lice naslovnice”, Svjetski savez mladih Hrvatska (dalje: SSMH) u suradnji s Filozofskim fakultetom Osijek provodi online istraživanje za 1 500 mladih osoba u dobi od 15 do 30 godina.

 

Cilj projekta je stručnim edukacijama osposobiti medijske djelatnike koji će stručnim i kvalitetnim medijskim objavama podići svijest o problemima, potrebama i mogućnostima mladih te im pomoći pri zapošljavanju. Projekt “mimladi.hr – novo lice naslovnice” prijavljen je na natječajni poziv Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija, faza I. Ministarstva kulture i medija, a sufinanciranog je iz Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020..

 

Stoga će se istraživanjem ispitati informacijske potrebe s kojima se susreću mlade osobe koje su u potrazi za zaposlenjem, a rezultati istraživanja koristit će se u pripremi stručnih edukacija za medijske djelatnike kako bi bili obučeni i spremni odgovoriti na iskazane potrebe.

 

Također, rezultati istraživanja pomoći će medijskim djelatnicima pri pisanju članaka i snimanju podcast emisija kako bi sav medijski sadržaj koji će biti objavljen kroz projekt odgovarao na informacijske potrebe koje su iskazane prilikom istraživanja.

 

SSMH poziva sve mlade osobe od 15 do 30 godina da ispune anketu i tako pomognu osobama koje provode projekt u što boljem razumijevanju potreba mladih, što je prvi korak ka poboljšanju položaja za nezaposlene mlade osobe. Anketu možete ispuniti ovdje.

______________________________________

Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost Svjetskog saveza mladih Hrvatska.


Unesite pojam po kojemu želite pretraživati portal.