mimladi

Platforme za online sastanke

Tijekom novonastale pandemije rad od kuće postao je svakodnevica za mnoge. Prednosti rada jesu svakako fleksibilnost, no nužna je i odgovornost te kvalitetna komunikacija između kolega i klijenata. Sve u svrhu neometanog toka poslovanja i postizanju  dobrih poslovnih rezultata. U nastavku teksta nalaze se online platforme za kvalitetno izvođenje online sastanaka.

1. Zoom servis
Zoom servis koji služi za održavanje online sastanaka te izvođenje konferencija posljednjih mjeseci bilježi porast velikog broja korisnika. Kako je novonastala situacija oko virusa COVID-19 dovela do situacije gdje se poslovanje preselilo u naše domove, pojavila se potreba za digitalnom komunikacijom. Mnoge tvrtke i njihovi zaposlenici pronašli su rješenje u ovoj aplikaciji koja omogućava da standardne uredske sastanke prenesu na online platformu. 

Mnogi su ubrzo postali obožavatelji i ovaj način komunikacije zavoljeli. Čini se kako će se upravo pozitivan glas o aplikaciji proširiti sve dalje, a sami online sastanci i konferencije na ovoj aplikaciji imati mnoštvo korisnika i u budućnosti. Neke od prednosti aplikacije jesu da omogućuje video konferencije u oblaku, neograničen broj sastanaka, jednostavno korištenje, mogućnost održavanja konferencije do 100 sudionika, online ploče za pisanje te dijeljenje ekrana.

Kako je ovo relativno „nova“, svježa aplikacija koja traži vlastiti proboj u masi dobrih konkurenata Zoom aplikacija ima određene mane i nedostatke u obliku određenih sigurnosnih propusta. Zbog tog razloća će dio korisnika svakako potražiti alternativu Zoom servisu.

Izvor: zoom.us

2. Skype
Aplikacija dobro poznata (gotovo) svima. Predstavlja jednu od najčešće korištenih aplikacija koja je u početku bila korištena za komunikaciju manjeg opsega, najčešće između dvoje ljudi. No pojava konkurenata utjecala je da Skype napravi određeni korak i bude ispred istih. Tako se na tržištu pojavio Skype Meet Now. Najčešće se upotrebljava besplatno za video pozive, govorne pozive te održavanje konferencija. Konferencijskom pozivu mogu prisustvovati do 50 osoba. Ostale prednosti aplikacije jesu: grupni video poziv, dijeljenje datoteka i ekrana (što je korisno za individualne treninge), te je pozive moguće snimati.

Dodatna prednost ove aplikacije je da se Skype video pozivu možete priključiti i kao gost, bez da instalirate sam softver. Skype je dostupan na svim platformama, ima određenu prepoznatljivost i besplatan je za korištenje.

Izvor: pixabay.com

 

3. Microsoft Teams

Zanimljiva priča stoji oko aplikacije koju je stvorila jedna od najvećih tehnoloških kompanija današnjice Microsoft. Može se reći kako je ista nastala kao unaprijeđena verzija tada nefunkcionalnog alata poznatog pod nazivom Skype for Business.
Upravo zbog toga postoje mnoge sličnosti između funkcija sa Skype aplikacijom. Ipak postoje i određene razlike u kojima je Microsoft napravio razlike i postao lider. Prednosti su: aplikacija podržava oko 250 sudionika, postoji mogućnost dijeljenja ekrana, kao i mogućnost snimanja sastanaka. Aplikacija omogućuje dijeljenje sadržaja svih Microsoft Office alata.
Korištenje aplikacije se naplaćuje. Naplata po korisniku kreće se od 5 dolara na više. To može postati velika cijena ako samu aplikaciju plaćate velikom broju ljudi. Međutim ona objedinjuje sve alate potrebne za održavanje poslovanja na online platformi. U prvom redu najpognodija je za održavanje velikih video konferencija.

Izvor: pixabay.com

 

4. Google Hangouts
Ispred imena aplikacije stoji veliki Google. Aplikacija je popularna zbog jednostavnosti korištenja, omogućava kvalitetne grupne video pozive. Google Hangouts je besplatan za korištenje, ali postoje određena ograničenja u izvedbi. Nije namijenjen za održavanje velikih video konferencija.  Aplikacija se automatski sinkronizira na svim uređajima, u smislu da ako Hangout pokrenete na laptopu, isti možete nastaviti na drugom uređaju, na primjer na telefonu.

Postoji nadogradnja ovog sustava koja je bila poznata pod nazivom Google Hangouts Meet. No Googleov alat za video konferencije promijenio je naziv u Google Meet. Usluge su namijenjene poslovnim korisnicima G Suite, među kojima su i drugi poznati servisi kao što su Gmail, Docs, Sheets, Drive te Hangouts Chat. Aplikacija omogućuje: snimanje konferencija, poziva, spremanje sastanak na Drive, te je u razgovor je moguće dodati oko 150 sudionika.

Izvor: slack.com

 

5. GoToMeeting

Aplikacija koja omogućuje organizaciju video poziva, konferencija i poslovnih webinara. Prednosti ovog softvera jesu: organizacija sastanaka u trajanju do 40 minuta, snimanje i dijeljenje zaslona, sastanak do 15 osoba, chat tijekom sastanka.

Posebno je korisna aplikacija za male tvrtke. U drugoj, korporativnoj verziji aplikacija nudi mogućnost sudjelovanja i do 25 osoba. Izuzetno je jednostavan za korištenje. Postoje određeni nedostaci u pogledu odgađanja sastanka i u preuzimanju samog softvera. Cijena korištenja je 49 dolara mjesečno po korisniku, ali za sastanke do 15 osoba.