CareerCentar

| 2 min | 24.03.2019

Poduzetništvo
Priče o uspjehu
Konferencije
Edukacije

CareerCentar je digitalna platforma za efikasno provođenje procesa zapošljavanja, na tržištu prisutna od kraja 2017. godine. S osnivačem, Vladimirom Benićem, razgovarali smo o motivaciji za pokretanjem vlastitog posla.

Kako je nastao CareerCentar?

CareerCentar nastao je kao rezultat niza problema s kojima se susreću poslodavci i posloprimci kod zapošljavanja. Prvo i najvažnije, gotovo sva istraživanja pokazuju kako je životopis kandidata nedovoljan set podataka na kojima se trebaju donijeti ikakve odluke. U većini slučajeva, tvrtke će od 50 prijava kandidata za neki posao, prelistati 50 životopisa i odabrati 5-10 za testiranje i intervjue. Mi omogućavamo da svih 50 sudjeluje u testiranju ili video testiranju i tako i tvrtkama i kandidatima skraćujemo trajanje procesa, smanjujemo trošak procesa, ali i povećamo kvalitetu odlučivanja jer sada imate puno kvalitetnije informacije o kandidatima nego da ste samo analizirali životopise.

Čime se bavi?

Osnovna ideja CareerCentra je biti lider u području online testiranja, employer brandinga, pomagati tvrtkama unaprijediti iskustva kod zapošljavanja i baviti se istraživanjima na tržištu rada. Tako smo upravo ovih dana pokrenuli novo istraživanje za studentsku populaciju – istraživanje o plaćama i karijerama. Istraživanje se može pronaći na ovom linku: www.research.careercentar.com

Ova tema je jako bitna poslodavcima jer svi želimo shvatiti što je studentima bitno kod odabira poslodavaca, koje benefite žele imati na poslu, koju plaću naravno. S takvim informacijama će istraživanje zaista moći usmjeriti tržište poslova za studente u pravom smjeru stoga pozivamo sve studente koji mogu odvojiti pet minuta da ispune našu anketu.

 

Što je bila motivacija za pokretanjem vlastitog posla?
 

Moram istaknuti kako sam imao divnih osam godina profesionalnog iskustva prije pokretanja svog posla u 2 velike tvrtke. To iskustvo je neprocjenjivo, kao i sva znanja, vještine koje sam usvojio na tim poslovima, naučio funkcionirati u timu, sudjelovati u bitnim projektima, mjeriti rezultate i analizirati što i kako možemo bolje. Smatram kako sam poduzetnički pristup zapravo imao na oba posla, samo sam radio za nekog drugog. Uvijek sam imao ideju pokušati napraviti neki svoj proizvod i raditi točno ono što želim i kada to želim. Ono što me je najviše motiviralo dati otkaz i početi raditi na svom projektu je zasićenje na poslu. Velike tvrtke imaju niz projekata, puno aktivnosti, čestih promjena i to je u većini slučajeva izazovno i zanimljivo, ali se i uvijek nekom dinamikom počne ponavljati jer ne izmišljate nove procese svaki put. Puno vremena troši se i na neproduktivne elemente rada koji su neizbježni u većim tvrtkama, kao što su puno e-mail-ova i sastanaka te vjerujem da će u području organizacije rada biti dosta inovacija u budućem periodu kako bi se taj dio poboljšao.

S druge strane, smatrao sam kako imam odličnu ideju koja bi trebala pomoći tvrtkama da budu učinkovite u procesu zapošljavanja i htio sam utjecati na taj bitan dio u poslovnom procesu, ali i omogućiti većem broju kandidata sudjelovanje u testiranjima. Zamislite nekoga tko iz Vinkovaca traži posao u Zagrebu i aktivno je prijavljen na 4 natječaja. Ako tvrtke nemaju online testiranje, ta osoba mora nekoliko puta putovati u Zagreb na testiranja, samo da bi možda dobila priliku doći i na razgovor za posao. Bez posla ste, potrošite par tisuća kuna na putovanja i testiranja i na kraju možda i ne dobijete posao – to mi se nije previše sviđalo jer takve barijere trebamo moći uklanjati da bi svi kandidati dobili jednake prilike. Očito će neki kandidati biti manje spremni sudjelovati na testiranjima za koje je potrebno putovati u Zagreb primjerice, a to znači i da će tvrtke imati manje kvalitetnih kandidata. Isti je slučaj s tvrtkama izvan Zagreba. Jedna velika tvrtka smještena 100 kilometara od Zagreba mi je rekla kako njima kandidati ne žele dolaziti na testiranja, jer su na udaljenoj lokaciji i to im je previše vremena. Utjecati na prilike za poslom je važna tema s kojom smatram kako se vrijedi baviti i poboljšavati razmjenu podataka između tvrtke i kandidata za posao.

 

Koje mogućnosti CareerCentar pruža mladima?

Studenti i mladi imaju jedinstvenu priliku oblikovati svoja radna iskustva jer su tvrtke više nego ikad spremne slušati što tržište treba. Zbog sve većeg iseljavanja, imamo situaciju da plaće rastu, tvrtke se bore kako bi privukle što više kvalitetnih zaposlenika, gdje povećavaju svoje pogodnosti te žele iskustvo rada učiniti puno ugodnijim. S te strane nas čeka još puno posla, ali tržište se pokrenulo u dobrom smjeru te sve veće tvrtke već sustavno rade na takvim aktivnostima. 

 


Pogledaj još iz povezanih kategorija:

Poduzetništvo