mimladi

Istraživanje: što Generacija Z očekuje od tržišta rada?

 

BRENDfulness magazin o organizacijskoj kulturi i vođenju započeo je s istraživanjem o afinitetima zapošljavanja mladih od 18 do 25 godina s ciljem većeg saznanja o tome što ih motivira pri zapošljavanju i kakvu će energiju unijeti u radne kolektive. Magazin je svoje iduće tiskano izdanje posvetio upravo mladima, stoga je pripremio istraživanje i analizu vrijednosti te očekivanja Generacije Z u Hrvatskoj od poslovnog okruženja, budućih poslodavaca i kolega.

Iz istraživanja ćemo doznati kakva bi trebala biti uloga zaposlenika u organizacijskim odlukama tvrtke gdje se žele zaposliti, koliko im je važan timski rad, kakvu očekuju plaću, kompenzacije, pogodnosti i sustav nagrađivanja te jesu li otvoreni prema dodatnim pogodnostima u svrhu učvršćivanja organizacijske kulture tvrtke gdje bi se željeli zaposliti.

Vrijeme Generacije Z tek dolazi, a dosadašnja istraživanja procjenjuju da Gen Z već sada čini preko 30% svjetske radne sile. S njima dolaze i neke nove tehnologije, nove vrijednosti, nova očekivanja od poslodavaca. Tržište rada koje se neće mijenjati u skladu s njima teško će preživjeti, a već sada svjedočimo odljevu mladih u potrazi za poslom koji je u skladu s njihovim vrijednostima.

Mladi će oblikovati tržište rada budućnosti. No, kakve promjene možemo očekivati?

Ako ste stariji od 18, a mlađi od 25 godina, ispunite upitnik i budite glas koji nagoviješta promjenu. Upitnik je moguće ispuniti zaključno s 1. rujna 2020., a možete mu pristupiti ovdje.

Rezultati će biti prikazani u tiskanom izdanju magazina BRENDfulness koji izlazi 24.9.2020. te na portalu magazina i putem kanala na društvenim mrežama.

Unesite pojam po kojemu želite pretraživati portal.