Dvadeset i prvo stoljeće i sve brži napredak visoke tehnologije donijeli su brojne inovacije koje nam olakšavaju svakodnevni rad. Upotreba pametnih telefona učinila je da gotovo svaki segment našeg rada bude digitaliziran, a tako i rad na poslu, u organizacijama i firmama. Vjerojatno ste dosad otkrili sve povlastice koje vam donose različite mobilne i mrežne aplikacije i sigurni smo da se barem nekima od onih najpopularnijih, kao što su Instagram, Facebook i Twitter, koristite. No da ne bi ostalo na tome da su aplikacije korisne samo za društvene mreže i zabavu, donosimo pregled nekoliko mobilnih aplikacija koje vam mogu pomoći u radu.
Svaka od njih jedinstvena je na svoj način, pomaže vam što bolje organizirati vrijeme i raspodijeliti zadatke, a ako radite u timu, pomaže vam da ostanete povezani i u kontaktu s članovima tima te tako što prije i što bolje riješite zadatke koji se nalaze pred vama.
Evernote
Jedna od najkorisnijih aplikacija koje danas postoje upravo je Evernote, a najveća prednost je što vam pomaže da ostanete organizirani i na jednom mjestu pohranite sve najvažnije za projekte ili posao kojim se bavite. Tako možete pohraniti bilješke, slike, to-do liste, ideje, ali i glasovne zapise, a sve bilješke možete u aplikaciji i pretražiti kad vam to zatreba. Aplikacija Evernote postoji za operativne sustave Android i iOS . Korištenjem ove aplikacije, umjesto na različitim papirima i u bilježnicama, imat ćete sve svoje ideje na jednom mjestu.
Trello
Kada govorimo o aplikacijama koje vam mogu pomoći prilikom organiziranja većih projekata ili onih koje radite u timu, a nije vam baš uvijek lako delegirati zadatke, onda je Trello najbolji izbor. Osim što postoji i mobilna i mrežna aplikacija, Trello je izrazito dobar radi preglednog sučelja koji u svakom trenutku daje mogućnost lakog snalaženja i pronalaženja onoga što vam treba. Projekte možete podijeliti na ploče (boards) koje se sastoje od različitih kartica (cards) unutar kojih možete postaviti konkretnije zadatke, informacije, rokove za ispunjenje zadataka, dodati različite dokumente te označiti ljude na koje se zadatak odnosi. Vrlo lako mogu se pratiti sve izmjene koje se događaju i to putem obavijesti koje se prikazuju svaki put kada ulazite u aplikaciju, a koje, ako želite, možete primati i na e-mail. I na kraju, ono najvažnije, korištenje ovom aplikacijom je besplatno, a možete ju preuzeti za Android i iOS.
Slack
Za sve one koji umjesto slanja službenih e-mailova vole komunikaciju putem poruka, a opet, žele pročitati sve važno i sve ono što njih osobno zanima, tu je aplikacija Slack. Ova jedinstvena aplikacija koja olakšava komunikaciju u poslovnom svijetu, ali i svima onima koji rade u timu na različitim projektima, jedna je od onih čije je korištenje izrazito jednostavno. Slack funkcionira na channelima, a u razgovoru sudjelujete ako vas netko pozive u pojedini razgovor. Također, vi možete označiti u razgovoru osobu na koju se odnosi određena poruka. Možete kreirati različite channele onako kako vama odgovara, a uz to možete naznačiti i da trenutno niste dostupni kako biste se mogli usredotočiti na neke važnije stvari koje radite u određenom trenutku. Na kraju, umjesto korištenja različitim aplikacijama koje inače upotrebljavate u privatnom životu, razmislite o Slacku i više nikada nećete morati čitati brojne poruke da biste na kraju shvatili kako nijedna nije bila važna za vas ili projekt kojim se bavite. Aplikacija je dostupna za Android i iOS.
Dropbox
Dropbox je jedna od popularnijih i korisnijih aplikacija za on line pohranu podataka, a najveća prednost jest to što pohranjenim podacima možete pristupiti s bilo kojeg uređaja i to uz pomoć vašeg korisničkog imena i lozinke. U početnoj besplatnoj verziji na raspolaganju imate 2 GB prostora za pohranu podataka, a različitim drugim opcijama, besplatnim i onim koje se plaćaju, taj prostor možete i nadograditi. Dropbox možete preuzeti za Android i iOS.
Google Drive
Još jedna aplikacija za pohranu podataka je Google Drive koji je povezan s vašim Google računom odnosno e-mailom. Na ovoj aplikaciji možete pohraniti različite dokumente, fotografije, video zapise i glazbu, a osim toga možete ih posložiti u datoteke kako biste imali što bolju preglednost. Besplatni prostor za korištenje iznosi 15 GB, a na Google Driveu osim spremanja podataka, možete uređivati i dokumente. Preuzmite ovu aplikaciju za Android ili iOS i na jedno mjesto pohranite sve vaše važne dokumente.
Na kraju, nadamo se da ćete se odlučiti barem za jednu od ovih aplikacija te tako svojim suradnicima i sebi olakšati rad, povećati organiziranost i produktivnost te tako smanjiti stres koji donosi svaki posao.