Svjetski savez mladih Hrvatska (Dalje: SSMH), i ove godine, iako u nešto drugačijem ruhu, organizira svoj 8. Tjedan Svjetskog saveza mladih Hrvatska, pod nazivom “Stari izazovi, novo ruho”.
Radi novonastale epidemiološke situacije, cijeli Tjedan SSMH, održat će se online. Završnica Tjedna SSMH, kao i svake godine do sada, rezervirana je za Donatorsku večer, koja će također biti online, putem Zoom platforme.
Ove godine u sklopu programa Donatorske večeri, SSMH proglasit će najboljeg mladog poduzetnika. Svjetski savez mladih Hrvatska kroz svoj rad promiče ljudska prava, poduzetništvo, proaktivnost i društveni angažman stoga želimo nagraditi najboljeg mladog poduzetnika koji se svojim radim istaknuo u ovoj turbulentnoj 2020. godini. No, za to trebamo Vašu pomoć jer upravo ste Vi ti koje ćete odlučiti tko je najbolji mladi poduzetnik.
Nominirani mladi poduzetnici:
1. Anita Kljajić (22), je višestruka seniorska prvakinja u boksu i po struci medicinska sestra. Nakon završetka profesionalne karijere boksačice, radila je u kao medicinska sestra u operacijskoj sali te paralelno vodila rekreativne treninge koji uključuju boks, kardio vježbe i vježbe snage. U roku od manje od 2 mjeseca stekla je više od 100 članova, te je bila primorana završiti medicinsku karijeru i posvetiti se do tada hobiju. Tada otvara vlastitu firmu “Fitboxing” te njezini treninzi postaju sve popularniji među ženama.
2. Antonela Šupe Čuklin (21), vlasnica je “Salona ljepote Antonela” u Šibeniku. Završila je srednju strukovnu školu u Šibeniku, smjer pediker, a potom je završila različite edukacije kako bi se usavršila u svojoj struci. Od malih nogu željela je otvoriti svoj salon te svojim primjerom pokazuje kako se snovi mogu i ostvariti.
3. Fran Reizl (26), mladi Zagrepčanin koji je završio preddiplomski studij oblikovanja javnih komunikacija, bavi se dizajnom, ali i proizvodnjom čokolade. Kreativni je direktor i voditelj proizvodnje u tvrtki “Vrsna” iz Sesveta. U Hrvatsku je upravo on donio povijesnu novost – rozu čokoladu – Ruby, kako ju je nazvao. Fran ima želju prenijeti svoj, hrvatski proizvod van granica Lijepe naše, te tako promovirati svoj proizvod i zemlju iz koje ona dolazi.
4. Josip Ninković (30) svestrani je geograf i vlasnik obrta za video produkciju “NINAC”. Josip uspješno spaja svoju ljubav prema geografiji i video produkciji tako što snima sve lijepo što ga okružuje, pa tako i pejzaže. Ono što ga najviše motivira u poslu je zadovoljna publika i kada netko prepozna što je svojim određenim djelom htio postići.
5. Marin Mataga (27) iz Opuzena, s kolegom Mariom Kiridžijom (28), bavi se internetskom prodajom domaćih proizvoda pod nazivom “Okusi Neretve”. Dolaskom na studij u Zagreb primijetio je da je kvaliteta voća koja se nudi daleko ispod zadovoljavajuće razine te se odlučio na poslovni pothvat s prijateljima. Njegov plan za budućnost je da svi ljudi koji cijene kvalitetne autohtone proizvode iste mogu dobiti na svoja kućna vrata i uživati u visokoj kvaliteti njegovih proizvoda.
6. Marko Matijašević (28) i Ivan Ojdanić (28) veliki su zaljubljenici u kavu, stoga su pokrenuli svoj brend specialty kave “Lazarus Coffee”. Za sada u svojoj ponudi imaju dvije vrste kave, Costa Rica i Nicaragua. Njihov brend i trud dobro je prepoznat od strane kupaca te imaju već zainteresirane klijente i izvan Hrvatske, u Njemačkoj i Švicarskoj. Njihova želja je približiti svoju kavu svakom kavoljupcu te oduševiti svaki ukus.
7. Mirjana Matijašević (26) profesorica je hrvatskog jezika i književnosti te retorike, a uskoro i specijalistica upravljanja ljudskim potencijalima. Prije 5 godina osmislila je jedinstveni program za javni nastup – Školu govorništva, i otada uspješno provodi edukacije iz područja govorništva i komunikacije za pojedince, grupe i tvrtke. Vlasnica je i direktorica tvrtke “Heureka” koja nudi različite edukacije za djecu i odrasle s ciljem stvaranja društva sa zdravom i kvalitetnom komunikacijskom i jezičnom stvarnošću. Mirjana vjeruje kako u svakom čovjeku leži dobar govornik te ga katkad samo treba probuditi.
8. Nika Barac (25) završila je studij modnog dizajna i pokrenula svoj brend – “NILO design”. Od malena voli crtati i šivati te je svoju prvu modnu reviju štikli i torbica od kartona i vrećica imala je već sa 7 godina. Svojim primjerom Nika želi inspirirati i druge mlade da nađu ono što vole, te da se tome posvete upravo u Lijepoj našoj.
9. Program Brainobrain je program koji izgrađuje i potiče matematičke sposobnosti kod djece od 4 do 14 godina. U Hrvatskoj je prisutan od 2013. godine i sve se više razvija. Oduševljeni Brainobrain idejom, Domagoj Rogina (28) pokrenuo je svoj “Brainobrain centar” u Maksimiru. Uz matematičke sposobnosti, program Brainobrain njeguje i pozitivno razmišljanje, emocionalnu inteligenciju, međusobno poštovanje i uvažavanje, stoga, ovaj program ne izgrađuje djecu samo da budu mali genijalci, već i osobe. Domagoj u budućnosti se nada još većem širenju Brainobrain programa među djecom.
10. Tvrtka “Iddi”, na čelu s izvršnim direktorom Ivanom Šimatovićem (25), sastoji se od mladih entuzijastičnih ljudi koji su proizveli prvi hrvatski električni romobil. Cilj iza njihovog projekta “Rolla” je stvoriti romobil koji je siguran za promet. Ekipa koja ju čini ova tvrtka je mlada te ima volju i znanje da proizvedu nešto svoje i hrvatsko te tako odgovore na problematiku s kojom se susreću korisnici električnih romobila.
Svoj glas možete ostaviti anketi u ovdje.
Glasati možete do ponedjeljka, 30. studenog, 2020. godine.
Na Donatorskoj večeri, uz dodjelu nagrada, čeka vas pregršt zanimljivosti koje ne smijete propustiti. Kahoot kviz, tombola i Stjepan Lach su samo neke od njih. Stoga Vas Svjetski savez mladih Hrvatska poziva da nam se priključite, uživo u naš program, u petak, 4. prosinca 2020. godine s početkom u 20:00 sati putem Zoom platforme.
Više informacija o Donatorskoj večeri možete pronaći ovdje.
Više informacija o 8. Tjednu Svjetskog saveza mladih Hrvatska možete pronaći ovdje.
Ana Barišić