mimladi

TikTok – kreativnost i ekspresivnost na jednom mjestu

Što raditi ovih dana? Pa, odgovor je vrlo jednostavan. U moru društvenih mreža, jedna se ističe. Čak je i njen naziv zvučan i jednostavan. Vibrantan zvuk. Riječ je o TikToku. Da, dobro ste čuli, TikTok brzorastuća je aplikacija koja funkcionira i kao društvena mreža. Mreža je nastala u rujnu 2016. godine od Yiminga Zhanga vlasnika tvrtke ByteDance, osnovane 2012. godine sa sjedištem u Beijingu. Već na svojim počecima, ova društvena mreža prestigla je megapopularne divove među socijalnim platformama – Instagram, Facebook, Snapchat. 

Kao što i sama naslovna stranica servisa TikTok govori oni su vodeća destinacija za kratke videa s mobilnih uređaja. Isto tako, njihova je misija inspirirati kreativnost i donijeti radost. TikTok ima svoje globalne urede u Los Angelesu, New Yorku, Londonu, Parizu, Berlinu, Dubaiju, Mumbaiju, Singapouru, Jakarti, Seoulu i Tokiju.

Ne škodi ponoviti koliko je ova aplikacija, tj. društvena mreža prešla sve granice popularnosti. TikTok je bila najpreuzimanija aplikacija u listopadu 2018. godine u SAD-u, čime je postala prva kineska aplikacija koja je to uspjela postići. Od 2018. godine bila je dostupna na preko 150 tržišta i 75 jezika. U veljači 2019. godine, zajedno s Douyinom dostigla je jedan bilijun preuzimanja globalno, izuzimajući preuzimanja na Androidima u Kini.  Ono što nimalo ne iznenađuje jest da je 2019. godine, TikTok proglašen sedmom najpreuzimanijom aplikacijom desetljeća, od 2010. do 2019. godineKako aplikacija funkcionira? Aplikacija omogućuje svojim korisnicima kreiranje kratkih videozapisa i videozapisa sa lip-sync sinkronizacijom u trajanju od 3 do 15 sekundi te kratkih videozapisa u trajanju od 3 do 60 sekundi.

Što se tiče sadržaja videa, moguće je pronaći razne zabavne videa – duhovite, na temu glazbe, plesa, sporta, kuhanja, kućnih ljubimaca i ostalih zanimljivih tema. Svakome je pristup ovoj aplikaciji omogućen – videa se mogu pregledavati bez registracije, a za objavu je potrebno samo malo dobre glazbe i poneki filter. 

Aplikacija je dostupna na Androidu i iOS-u. Poput ostalih društvenih mreža, ima feed na kojemu se nalaze trenutno najpopularniji videozapisi, a nakon registracije moguće je objave označiti i sa sviđa mi se. O vama ovisi hoće li vaš sadržaj biti javan ili privatan, tj. tko će ga moći pregledavati. Na vašu radost ili kako god, umjetna inteligencija odabire koji će se sadržaj pojavljivati na vašem feed-u. 

Po svemu sudeći, ova aplikacija, koja može funkcionirati i kao društvena mreža, ima dobre šanse da se održi i postane općeprisutna među ostalim društvenim platformama, iako znamo da je dosad srušila sve rekorde i postala, kao što rekosmo, sedmom najpreuzimanijom aplikacijom desetljeća. 

Pred njom je svijetla budućnost, u to možemo biti sigurni. 

Unesite pojam po kojemu želite pretraživati portal.