Što raditi ovih dana? Pa, odgovor je vrlo jednostavan. U moru društvenih mreža, jedna se ističe. Čak je i njen naziv zvučan i jednostavan. Vibrantan zvuk. Riječ je o TikToku. Da, dobro ste čuli, TikTok brzorastuća je aplikacija koja funkcionira i kao društvena mreža. Mreža je nastala u rujnu 2016. godine od Yiminga Zhanga vlasnika tvrtke ByteDance, osnovane 2012. godine sa sjedištem u Beijingu. Već na svojim počecima, ova društvena mreža prestigla je megapopularne divove među socijalnim platformama – Instagram, Facebook, Snapchat.
Kao što i sama naslovna stranica servisa TikTok govori oni su vodeća destinacija za kratke videa s mobilnih uređaja. Isto tako, njihova je misija inspirirati kreativnost i donijeti radost. TikTok ima svoje globalne urede u Los Angelesu, New Yorku, Londonu, Parizu, Berlinu, Dubaiju, Mumbaiju, Singapouru, Jakarti, Seoulu i Tokiju.
Aplikacija je dostupna na Androidu i iOS-u. Poput ostalih društvenih mreža, ima feed na kojemu se nalaze trenutno najpopularniji videozapisi, a nakon registracije moguće je objave označiti i sa sviđa mi se. O vama ovisi hoće li vaš sadržaj biti javan ili privatan, tj. tko će ga moći pregledavati. Na vašu radost ili kako god, umjetna inteligencija odabire koji će se sadržaj pojavljivati na vašem feed-u.
Po svemu sudeći, ova aplikacija, koja može funkcionirati i kao društvena mreža, ima dobre šanse da se održi i postane općeprisutna među ostalim društvenim platformama, iako znamo da je dosad srušila sve rekorde i postala, kao što rekosmo, sedmom najpreuzimanijom aplikacijom desetljeća.
Pred njom je svijetla budućnost, u to možemo biti sigurni.