Ne postoje nefotogenični ljudi

Lucija Kundid | 1 min | 05.05.2019

Poduzetništvo
Priče o uspjehu

Ovaj tjedan u rubrici “Poduzetni mladi“ donosimo priču mladog fotografa Božidara Babića koji je pokrenuo vlastiti posao s poslovnim portretima.

Božidar je završio Obrtničku školu za osobne usluge (zanimanje fotograf), prvo je radio kao fotoreporter, nakon toga u auto kućama gdje je kako nam otkriva puno naučio o prodaji, ali i o komunikaciji s ljudima. Prije otvaranja vlastitog obrta promijenio je dosta firmi i odlučio da više ne želi tako mijenjati poslove.

Kada je otišao na more 2011.godine, iz znatiželje je počeo fotkati s prijateljevim fotoaparatom, a onda kada se vratio doma s mora, kupio je fotoaparat.

Na početku nije bilo lako jer nije htio biti kao većina fotografa koja se bavi svadbama već se želio specijalizirati u određenom području. Tako se odlučio baviti poslovnim portretima. Kako bi se usavršio u portretima počeo je pohađati različite radionice, čitati knjige i istraživati. Ta želja za znanjem i upornost je rezultirala uspjehom i firme su ga počele angažirati.

Kada je na LinkedIn-u objavio da ne postoje nefotogenični ljudi i da je sve u rukama fotografa, ljudi su se počeli javljati.

Na pitanje misli li doista da ne postoje nefotogenični ljudi, odgovara:

Samo postoje zbunjeni i oni koji su malo manje zbunjeni i oni koji nisu, ljudi imaju predrasude prema fotaparatu, nisu se pripremili za slikanje.

Najveći problem je što ljudi pristupaju pred kamerom sa stavom da svi mogu fotografirati jer imaju novi mobitel s odličnom kamerom.

Cijeli život odrasteš gledajući časopise i portale gdje su svi fotošopirani, savršeni.

Svaki put kada bi mu netko došao i rekao da nije fotogeničan pokazao bi ”najljepše ljude svijeta“ kako su izgledali dok se nisu naučili slikati i kako nakon što su naučili.

I dok većina radi svadbe i vjenčanja, Božidar se odlučio ići drugačijim putem. Svjestan je da je tržište malo, ali mu je to ujedno i najveći izazov. Fokusirao se da nudi firmama ono što im treba, a to je multimedijalni sadržaj, graditi brend kroz znanje! U poslu ga najviše motivira zadovoljstvo klijenata i razgovor s njima.

Cijela ta atmosfera kada se ljudi iznenade nakon prvog kruga fotki kada vide da nisu loše ispali, a onda im kažem da to nije za upotrebu da smo tek u zagrijavanju, pa podižemo ljestvicu više,

Najveći gušt mi je proces izrade fotki i fotografiranje. -otkriva nam Božidar.

Božidara i “Poslovne portrete“ možete pronaći na LinkedIn-u, Facebook stranici (Poslovni portreti), Instagram.

Za kraj imamo odličnu ponudu za studente, a to je da Božidar nudi 50% popusta na portrete, stoga ne čekajte da završite faks već zgrabite ovu priliku sada.

 

Lucija Kundid

Lucija voli izazove pa se tako trudi pronaći pozitivne priče mladih ljudi koji su ostali u Lijepoj našoj i tako pokazati da se ustrajnost u radu isplati.


Pogledaj još iz povezanih kategorija:

Poduzetništvo