mimladi

Osvrt na film: Stuber

Stuber je akcijska komedija, a nije posebno dobar ni na jednom planu, pogotovo kad o akcijskom dijelu pišete upravo nakon analize Johna Wicka 3, a moram spomenuti i da se u kinu prilikom prikazivanja Johna Wicka 3 više smijalo.

Stuber je film o vozaču Ubera Stuu koji se trudi zadržati svoj prosjek vožnji iznad četiri zvjezdice, ali dobiva loše ocjene zbog svoga pretjeranog entuzijazma i mnoštva neočekivanih nezgodnih situacija. Drugi lik koji je jednako važan je lik detektiva Vica koji pokušava uloviti kriminalca kako je obećao obiteljima kriminalčevih žrtvi, ali ga skinu sa slučaja i on mora krenuti raditi na svoju ruku kako bi održao svoje obećanje. Komedija nastaje kad Vic ode na lasersko uklanjanje dioptrije i naruči Uber, a Stu odluči učiniti sve što može kako bi od svoga klijenta dobio pet zvjezdica i tako zadržao svoj posao.

Ova dva lika predstavljaju dvije suprotnosti, jedan je snažan muškarac, policajac, ali i otac koji će zbog posla zanemariti kćerinu izložbu (ne zaboravimo da čovjek lovi kriminalce, a kći se ponaša kao tinejdžerica iako bi trebala biti odrasla žena koja se probila u umjetničkoj karijeri) i koji vjerojatno predstavlja tradicionalni tip muževnosti, a drugi je slabić koji radi dva užasna posla koji donose slabu zaradu, vozi električni automobil i ne uspijeva se izvući iz „friendzonea“ jer je toliko drag i prestrašen da će to uništiti odnos sa ženom kojoj zapravo ništa ne znači te vjerojatno predstavlja novi stereotipični ljevičarski tip muževnosti. Kažem vjerojatno jer je sve dovedeno do karikatura, a ne toliko pravih likova. Prednost filma je to što su se do kraja filma likovi pomaknuli iz svojih ekstrema i Stu je malo ojačao i prekinuo odnos sa ženom koja ga je stavila u „friendzone“, a Vic na kraju pokazuje zahvalne suze jer mu je Stu pomogao spasiti kćer i priznaje ga kao muškarca što je prije odbijao učiniti.

Film je jako plitak, scene borbi bile su izrazito loše, a dok jedan lik preživi pad s četvrtog kata i digne se kao da se ništa nije dogodilo, drugi padne s prvoga i ne može se dignuti narednih pola sata. Glavna negativka bila je toliko loše odrađena kao lik, a gluma glumice koja ju je predstavljala bila je užasna. Vicova kći bila je razmaženo derište koje se donekle iskupi na samom kraju filma iako, tipično, ispadne više od štete nego od koristi.

Da ne spomenem koliko je gadljiva bila rečenica pri početku filma koja se odnosila na katolkinje.

Cijeli film bio je jedna velika reklama za Uber koja je bila toliko loše zamaskirana i učinila još dodatno da film bude nešto što će se zaboraviti nekoliko sati nakon gledanja. Nekoliko uistinu smiješnih trenutaka (koji su većinom prikazani u najavi filma) nisu bili dovoljni da iskupe ovako loš film, ali to je već konstanta u američkim komedijama (ako me možete uputiti na američku komediju koja nešto valja, a nije starija više od deset godina, molim da to učinite).

Stuber je komedija koja se lako zaboravlja, a iako se na prvi pogled čini simpatična, dugotrajno ostaje gadljiv okus u ustima.

Unesite pojam po kojemu želite pretraživati portal.